Gelredag in Geldern op zaterdag 8 september 2018

De najaarsexcursie voert ons ditmaal naar het Duitse Geldern. De Historische Verein für Geldern und Umgegend organiseert op 8 september de Gelredag, als afsluiting van een Woche der Geschichte. Het belooft een boeiende en gevarieerde dag te worden met in de ochtend onder meer lezingen door prof. Dolly Verhoeven en prof. Irmgard Hantsche. ‘s-Middags is er een historische markt en worden rondleidingen gegeven. Het ochtendprogramma wordt gehouden in Hotel Seepark, dat iets buiten het centrum gelegen is. Na de lunch wordt de dag voortgezet in het centrum van Geldern.
Het programma start bijtijds, met ontvangst om 8.30 uur.

Aanmelden voor de Gelredag in Geldern

U kunt zich voor deze Gelderntag opgeven tot vrijdag 3 augustus 2018. De deelnamekosten bedragen € 37,50 per persoon. Busvervoer is bij deze prijs niet inbegrepen, u dient op eigen gelegenheid naar Geldern te reizen. Het maximale aantal is 65 aanmeldingen.
Uw aanmelding ontvangen wij graag uiterlijk op vrijdag 3 augustus via het onderstaande aanmeldformulier. U kunt zich ook per e-mail opgeven via info@vereniginggelre.nl onder vermelding van ‘deelname Gelderntag’, uw naam, adres, telefoonnummer en het aantal personen dat deelneemt. Schriftelijk aanmelden is ook mogelijk bij Vereniging Gelre, p/a Gelders Archief, Westervoortsedijk 67-D, 6827 AT Arnhem.
De deelnamekosten van € 37,50 per persoon dient u gelijktijdig met uw aanmelding over te maken op bankrekeningnummer NL57 ABNA 0438 0782 09, ten name van Vereniging Gelre te Arnhem, onder vermelding van Excursie Geldern.

Voor het volledige programma, klik hier.

Aanmeldformulier